Financiranje energetskih izvora!
Poštovani komitenti Ministarstvo zaštite okoliša i zelene tranzicije…
26.04.2019.
Autoprijevoznici Sjeverozapadne Hrvatske odustali su od blokade glavnih zagrebačkih prometnica, koju su najavili za 15. travnja ove godine. Ministarstvo prometa sjelo je s njima za stol i dogovorili su većinu spornih situacija. No, nije riješeno sve.
Nakon odluke (Pravilnik o ograničavanju uporabe pojedinih javnih cesta) da se za vozila iznad 7,5 tona nosivosti zatvori granični prijelaz Mursko Središće, međimurski autoprijevoznici našli su se u osobito teškom položaju. Ukoliko se Središki prijelaz zatvori, naši autoprijevoznici bi npr. za Maribor ili Mursku Sobotu bili preusmjereni na prijelaz Goričan ili Dubrava Križovljanska (koja će također uskoro biti zatvorena zbog remonta ceste na slovenskoj strani). Takvo preusmjeravanje međimurskih prijevoznika značilo bi za njih, od dvostruko do višestruko dulje relacije do navedenih mjesta, znatno bi produljilo vrijeme prijevoza i bitno povećalo trošak njihove usluge.
Ako se prijevoznike, koji nemalo plaćaju cestovne namete, odjednom onemogući u korištenju dijela naših cesta (graničnih prijelaza) tada im treba reducirati cestovni namet, jer više ne dobivaju uslugu koju su i kakvu su platili. To prije svega moraju osjetiti kroz bitno smanjenu cestarinu.
Napokon, kroz granični prilaz Mursko Središće 70 % vozila čine strani prijevoznici pa naši domaći prijevoznici ne smiju ispaštati i plaćati njihovu “krivicu”. (C.)