Financiranje energetskih izvora!
Poštovani komitenti Ministarstvo zaštite okoliša i zelene tranzicije…
09/07/2024Knjigovodstvo, računovodstvo i porezno savjetovanje je djelatnost kojom se naša tvrtka bavi od 1985. godine, dakle neprekidno 34 godine, po čemu smo najstariji ovlašteni knjigovodstveni servis u Republici Hrvatskoj.
Tvrtka posluje na adresi Čakovec, ulica Ljudevita Gaja 9, u prizemlju i na prvom katu, u neposrednom susjedstvu Porezne uprave Čakovec, u neposrednoj blizini FINA-e i nekolicine poslovnih banaka. Javno parkiralište je tridesetak metara u nastavku našega sjedišta.
U našem knjigovodstvu radi petnaestak stručnih i iskusnih djelatnika, koji u ovom servisu rade u prosjeku više od petnaest godina. Ured u Čakovcu radi svakim radnim danom od 7 do 15 sati, a subotom do 12 sati.
Naši komitenti su, više od stotinu trgovačkih društava i obrtnika, udruge i društveni subjekti, obiteljska gospodarstva i slobodna zanimanja i dugi subjekti iz Međimurja, Varaždinske regije, Podravine, Zagorja, Zagreba, šireg Zagrebačkog područja i iz Republike Slovenije.
Djelatnost našeg ovlaštenog knjigovodstvenog servisa je otvaranje tvrtke, vođenje računovodstvenih i knjigovodstvenih poslova za gospodarske i društvene subjekte.
Računovodstvo vodimo putem informacijskog sustava. Našim komitentima ažurno osiguravamo poslovne podatke, kako bi njihovom analizom mogli ispravno i pravodobno donositi kvalitetne odluke.
Budući da je unatrag nekoliko godina cjelokupna komunikacija između poreznih obveznika, njihovih računovodstvenih servisa i tijela državnog nadzora uspostavljena elektronskim povezivanjem, to nam je omogućeno da knjigovodstvo poduzetnicima vodimo bez obzira na njihovu fizičku udaljenost, bilo da su u drugoj županiji u Republici Hrvatskoj ili u inozemstvu. Najveći broj naših klijenata su iz gradova Čakovec, Prelog, Mursko Središće, Varaždin i njihove okolice, međutim, povećanjem elektronske razmjene podataka, bez problema možemo biti vaš računovodstveni servis ako vam je sjedište npr. Koprivnica, Ludbreg, Zagreb ili bilo koji drugi grad Hrvatske.
Uz vođenje poslovnih knjiga, našim komitentima pružamo potrebne informacije i upute vezane uz sustav oporezivanja i plaćanja svih vrsta obveza.
Za poduzetnike početnike vrlo je važno da se prije poduzimanja bilo kakvih poslovnih aktivnosti s kupcima i dobavljačima (ugovaranje, nabava, plaćanja, prodaja, naplate) savjetuju u našem računovodstvenom servisu, radi ispravnog odabira poreznog tretmana, radi ispravne pogodbe i sastavljanja trgovačke dokumentacije, te radi ispravne komunikacije s tijelima državnog nadzora.
Porezna pitanja su svakodnevna tema razgovora i analiza izračuna, koji se provode između knjigovodstvenog servisa i komitenta.
U obavljanju poduzetničkih djelatnosti postoji više vrsta administrativnih radnji koje su poduzetnici dužni sami obavljati, koje njihov knjigovodstveni servis ne smije ili ne može za njih obavljati, a o čemu bitno ovisi ispravnost daljnjeg tijeka knjigovodstvenih i računovodstvenih radnji.
To se prvenstveno odnosi na pravilno sastavljanje i ispostavljanje računa i njihovu naplatu, prikupljanje potrebne računovodstvene dokumentacije, raspolaganje gotovim novcem (fiskalizacija) i pogodbena komunikacija s kupcima, dobavljačima i poslovnim bankama, izrada vlastitih naloga, kalkulacija, temeljnica i sl.
Za sve one koji vode obrt, poduzeće, trgovačko društvo, OPG ili bilo koji drugi oblik poduzetništva, najvažnije je da se svi potrebni izvještaji predaju na vrijeme. Knjigovodstvo Cimerman će iste predati u vaše ime na Poreznu upravu Čakovec ili Ispostavu Mursko Središće ili Ispostavu Prelog ili Poreznu upravu Varaždin, ili bilo koju drugu u državi. Kako se danas svi izvještaji prema državnim institucijama šalju putem interneta, sjedište knjigovodstva i poduzetnika mogu biti udaljeni i stotinama kilometara.
Nerijetko se događa da novi poduzetnici uslijed nepoznavanja ili grešaka u početnom vođenju poslovnih evidencija (moguće pogreške su opisane u nastavku stranice), trpe previsoke troškove, ili dulje vrijeme trpe nepotrebne troškove ili pak plaćaju obveze koje nisu adekvatne realnim poslovnim pokazateljima.
Naš računovodstveni servis ima primarni interes da se takve pogreške izbjegnu i da naš komitent svojim poslovanjem zaradi što više, da plati što manje, a da uz to cjelokupno njegovo (i naše) poslovanje bude besprijekorno zakonito.
Za zakonito poslovanje poduzetnika potrebno je pribaviti nekoliko akata i certifikata koji su obvezni za pojedinu struku ili za određenu vrstu djelatnosti kao što su, akti o zaštiti osobnih podataka, akti o zaštiti sigurnosti na radu, zaštite od mobinga, zaštiti osobnosti Vaših radnika.
Također postoji nekoliko akata koje morate sami donesti s početkom Vašeg poslovanja ili početkom poslovne godine (blagajnički maksimum, odluku o dopustima…).
Na sve to, ovisno o prirodi Vaše djelatnosti, uz vođenje knjiga, pažnju će Vam skrenuti Vaš knjigovodstveni servis.